neděle 18. prosince 2011

Běh kolem Zlína

Po další pauze jsem začal třetí (doufám) sérii oběhů kolem Zlína. Hlavní motivací bylo, že mě loni na 8 oběhů dotáhl Onin, a tak jsem již musel nastoupit, abych "neztratil pozici" a kvůli jeho pobytu v Anglii jsem se tak mohl v poklidu soustředit na své deváté oběhnutí (teda možná třinácté).

No poklidné asi není správný výraz, počasí bylo slušné, ale dost jsem trpěl v terénu. Mimo asfalt a mimo cesty se vysloveně trápím a myslím, že mě do terénu v nejbližší době nikdo nedostane. Achilovka sice přežila, ale parkrát jsem ji dost cítil. Nejvíce jsem se tak (kromě nedělního oběda) těšil na zjištění, kolik je to vlastně kilometrů a jaké je na trati převýšení.

Běh kolem Zlína - 21. ročník od obko4ka ve službě Garmin Connect – Podrobnosti

Doufám, že za rok poběžím a hlavně se více přiblížím svému nejlepšímu času 2.36:51 nebo aspoň to dám pod 3 hodiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat