pondělí 5. března 2012

Boróka kupa 2012

Letošní závodní sezóna začala nezvykle brzy účastí na dvoudenních závodech Boróka kupa na jihu Maďarska, kde jsem byl s RD a JRD na soustředění. Po měsíci mrazů a neběhání bylo soustředění a především jarní počasí příjemnou změnou. I když to v lese občas dost bolelo, tak orientačně náročný terén byl dostatečnou náplastí.

1. etapa - zkrácená trať
Prakticky jsem neudělal chybu, bylo tam jen pár zaváhání. Některé pasáže byly na mne příliš běžecké a ke konci jsem sotva pletl nohama.



2. etapa - klasická trať
Snažil jsem se navázat na včerejší výkon, což se ale nevydařilo a hned na trojku jsem se více soustředil na rychlejší běh než na mapu a byl jsem po zásluze potrestán. Na cestě jsem pak ještě zazmatkoval a poté co jsem se našel, jsem vše završil závěrečným výběhem za nějakým HUNem. Pět minut bylo myslím ještě málo za to, co jsem tam předvedl. Zbytek trati jsem si už dával větší pozor a sil na nějaký rychlejší běh už stejně nebylo.



Celkově jsme sice v "trenérském souboji" prohráli, ale v neděli (a i celkově) jsem aspoň získal Murkův skalp a nečekaně skončil na třetím místě za Robertem Banachem a Radovanem.

A pár fotek zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat