středa 28. září 2011

Nějak jsem se rozzávodil

S blížícím se koncem sezóny zvyšuji svoji účast na závodech, a tak jsem se na Václava vydal na oblž do Morkovic. Opět to bylo takové malé vzpomínání na závody cca před 20 lety, které se uskutečnily v neskutečném dešti a mlze. Tentokrát počasí vyšlo náramně, horší to už bylo s mojí motivací běžet, bylo to postavené "jako klasika" a v tomto typu terénu se z toho stal běh od kontroly ke kontrole. Možná to chtělo dát v některých pasážích pár middlových kontrol a bylo by to zajímavější. Dost jsem se nudil a jediný "postup" kdy jsem závodil byl od sběrky do cíle, aby mne Sáďa nedoběhl, jinak to bylo spíše pochodové cvičení. No a jelikož jsem byl pomalý tak už nebyl ani guláš ani nealko pivo, tak snad v Zašové se zrychlím nebo aspoň budu startovat dříve.

Žádné komentáře:

Okomentovat