sobota 24. září 2011

Příprava na MČR štafet?

Podzimní návštěvy okolních oblastí jsme zakončili v Lošově u Olomouce. Proti Raduni byl rozdíl znát, už jen to, že jsem tentokrát nešlapal a startoval poslední. Na startu mě rozhodil Roman, který se po pěti minutách vrátil zpět, a tak jsem na jedničku běžel zleva přes desítkovou kontrolu a Romana restartoval do závodu, ale možná jsem se aspoň vyhnul nějakým ostružinám. Cestou na dvojku jsem pochopil, že vzít si buzolu do lesa je blbost (ostatně často to nedělám) a po krátkém postávání jsem prohlubeň našel. Po občerstvovačku se střídaly typy lesa a bylo to docela hezké a rychle ubíhalo, pak přišel dlouhý postup přes nechutně zarostlé údolí do části kde mapa příliš neseděla, běžet na patnáctku podle mapy byla velká chyba. Při postupu na osmnáctku jsem nevěřil, že ta pěšinka neskončí masovým hrobem, nevím jakou měli první výbavu, ale i já bych uvítal mačetu. Na 24tku jsem zvolil cestu středem (no podle stavu porostu asi jako jediný), no nakonec jsem se prodral a pak už přišel jen doběh do cíle. No a schválně jestli z mapy vyčtete objekt na kterém je 25tka, jestli tam tedy je. 


No je to neuvěřitelné, ale tím objektem bylo krmítko, dobrý vtípek. Tak teď nás čekají Morkovice a Zašová. 

Žádné komentáře:

Okomentovat